רומניה: מרכז שטפנשט בעיר יאס עדיין סגורה בשל הקורונה

מעל 16 אלף נשאי קורונה ו-1,000 מתים ברומניה, ממשיכים את הסגר והשבתת הטיסות • שליח מקומי ממשיך לפקוד את קבר הצדיק הראשון משטפנשט בתפילה למען אוהדי ותומכי שטפנשט ולביטול המגיפה

מרכז הכנסת האורחים שטפנשט בעיר יאס שברומניה, המהווה מגדלור של יהדות לכל מדינת רומניה ומזרח אירופה, נאלצה לסגור את הפעילות, בעקבות מצב החירום בשל התפשטות נגיף הקורונה באיזור.
בעוד מספר נשאי הקורונה בעולם עבר את ה-4 וחצי מליון איש, כשקרוב ל-1.7 מליון מהם כבר החלימו, ברומניה מדובר במספרים דומים לישראל, כשמעל 16,871 איש אובחנו כנשאי הנגיף, מהם 267 רק ביום האחרון. מספר המתים מהקורונה ברומניה עד היום, מסתכם ב-1,097 איש, מהם 25 ביממה האחרונה.
בשל כך ובשל השבתת הטיסות מרומניה לישראל ובחזרה, כמו גם חובת בידוד על כל מי שנכנס למדינה ממדינה אחרת, מרכז שטפנשט בעיר יאס שברומניה ימשיך להיות סגור, עד להודעה חדשה, הצפויה להגיע בטווח הלא רחוק.
בנתיים מדווחים בשטפנשט כי "שליח מקומי של מוסדות שטפנשט, ממשיך בתפילות הקבועות על קבר הצדיק הראשון משטפנשט ביאס גם בתקופה זו, כדי להמשיך את ההשפעות הקדושות לכל אוהדי ותומכי מוסדות שטפנשט ולביטול המגיפה במהרה בימינו".