שלא נתן למוט רגלינו: מוסדות שטפנשט משיקים מיזם 'מלווה מלכה' בשידור חי

המיזם הושק במסגרת סעודת הודייה על הניסים שזכינו לראות במגיפת הקורונה • סעודת מלווה מלכה - סעודה המסוגלת לכל הישועות • סיפורי קודש וסגולות נשגבות מאת הרב סלמון רב מוסדות שטפנשט • טעמו וראו כי טוב ה'

מיזם מרגש נוסף פורץ למסך, 'מיזם מלווה מלכה' ביחד עם הרב אברהם יעקב סלמון ראש מוסדות שטפנשט, בו יוכלו כל ציבור חסידי ואוהדי חצר שטפנשט לקחת חלק מדי שבוע במוצאי שבת, באמצעות צפיה ישירה בשידור חי.
במוסדות שטפנשט אומרים כי "המיזם מגיע על רקע ההקלה במגיפת הקורונה שהשתוללה בחודשיים האחרונים בעולם, ובמטרה להודות על הניסים שאירעו לנו שניצלנו ממנה בגוף ונפש".
המקור למיזם 'מלווה מלכה', מגיע מדוד המלך ע"ה נעים זמירות ישראל, שהיה נוהג לערוך סעודת הודיה – סעודת מלווה מלכה כל מוצאי שבת, כי נאמר לו שיעזוב את העולם ביום השבת. וכשהגיע למוצאי שבת וראה שנשאר בחיים, היה עורך סעודה זו, שנקראה סעודת מלווה מלכה.
בימים אלה, שכולנו זכינו למאמר הכתוב "שלא נתן למוט רגלינו" וראינו ניסים גלויים במגיפת הקורונה, זה הזמן המתאים להתחיל בעריכת סעודות מלווה – סעודת הודיה, בשילוב מיטב הסגולות במסורת ישראל, בשיתוף עם ישראל בארץ ובעולם.
בשם הסבא קדישא, הצדיק הרה"ק רבי ישראל מרוז'ין זיע"א, אביו של האדמו"ר הראשון משטפנשט זיע"א, נאמר כי סעודת מלווה מלכה היא סגולה לכל הישועות. בדרך זו, ממשיכה סעודות המלווה מלכה גם כעת, כדי להשפיע ישועות לכל עם ישראל, לקרב את היהדות ולחזק את העם, הקרובים והרחוקים, שנאמר טעמו וראו כי טוב ה'.
במסגרת המלווה מלכה של שטפנשט, זוכים המשתתפים והצופים לשמוע סיפורי קודש המקובלים בחצרות החסידות, מהבעל שם טוב ותלמידיו, להכיר סגולות בלתי ידועות ולהתברך בשבוע טוב ומוצלח, שפע פרנסה וישועה, שמירה והגנה, רפואה שלימה וזיווגים הגונים ונחת מהילדים.
רוצים לחוות את הקדושה בעצמכם? התחברו גם אתם לשידור ותחי נפשכם!
ברוב עם הדרת מלך!