האדמו"ר ביקש והילדים ענו: "נעשה ונשמע"!

ילדי שטפנשט התרגשו בביקורו אמש של האדמו"ר ממבקשי אמונה שליט"א בת"ת 'תורת אמת' באלעד וענו לבקשתו ב'נעשה ונשמע' • 5 ההתחייבויות של כל תלמיד לקראת חג השבועות: לכבד את החבר, ללמוד חצי שעה ברציפות כל בוקר, להתפלל מתחילה ועד סוף, לא לצפות בסרטי מחשב, להקפיד על נטילת ידיים בבוקר • שיחה מיוחדת לצוות ההוראה של שטפנשט עם סיפורו האישי של האדמו"ר שנפקד בזש"ק אחרי 22 שנה

ילדי שטפנשט וצוות ההוראה זכו אמש (יום שלישי) לשעה של התרוממות בביקורו רב ההוד של כ"ק אדמו"ר ממבקשי אמונה שליט"א אשר הגיע לחזק את התלמידים ולרומם את צוות ההוראה בדברים מיוחדים לקראת חג השבועות הבעל"ט.
בדבריו בפני התלמידים עמד האדמו"ר שליט"א על גודל מעמד חג מתן תורתינו ואמר כי "בחג השבועות, היום הגדול של קבלת התורה, יכול כל אחד לפעול בשמיים על הצלחתו בתורה למשך כל השנה".
בשיאו של המעמד, הפתיע האדמו"ר שליט"א כשביקש מילדי שטפנשט לקבל על עצמם 5 התחייבויות, כהכנה לקראת קבלת התורה.
צוות ההוראה התרגש למשמע הבקשה וילדי שטפנשט התעוררו מייד ברוב קשב לדברים הלוהטים, בהם ביקש מהם את 5 המשימות הבאות, לקבל על עצמם דבר יום ביומו:
1. ואהבת לרעך כמוך – להזהר בכבוד בין אדם לחבירו.
2. ותלמוד תורה כנגד כולם – להקדיש את חצי שעת הלימוד הראשונה בבוקר ללימוד רצוף בלי לצאת או לדבר כלל.
3. איזוהי עבודה שבלב – להקפיד על התפילות בת"ת מתחילה ועד סוף.
4. ועוצם עיניו מראות ברע – להקפיד שלא לצפות בסרטי מחשב כלל.
5. על נטילת ידיים – להקפיד להניח ליד המיטה נטלה לנטילת ידיים מייד בבוקר ולא לרדת מהמיטה לפני כן.
ברגע זה הדהימו ילדי שטפשנט כשהכריזו בבת אחת וביחד ברוב התרגשות: "נעשה ונשמע"!
כ"ק האדמו"ר ממבקשי אמונה שליט"א נאפף רטט של קדושה ודקות ארוכות עמד מרעיש מטהרת הלב של התלמידים.
לאחר מכן, ניגש למסור דברות קודש לצוות ההוראה, כשבדבריו עמד על כך ש"תפקיד המורים הוא לרומם תמיד את התלמידים מתוך אהבה והערכה. יש מלמדים שמרגישים כאב כשיש להם תלמידים המתקשים בלימודם, לכן הם מנסים להעלים עין מהם. עליהם לדעת כי כל יום יש להקדיש מחשבה על תלמידים אלה, איך לרוממם ולקדמם, כך הם יצליחו".
כאן סיפר האדמו"ר שליט"א על כוח התפילה וגולל את הסיפור האישי שלו כאשר 22 שנה לא זכה להפקד בילדים, עד אשר התברך בכך מן השמיים באופן פלאי. "כתוב בפסוק 'קרוב ה' לכל קוראיו' ולאחר מכן 'לכל אשר יקראוהו באמת'. יש תפילות רבות שאנו מתפללים, תוך שאנו מסתמכים על הרופא ועל דברים אחרים, נגיעות אחרות. אבל אנחנו צריכים לדעת להתפלל לה' באמת, או אז אנו נזכה שתפילתנו תתקבל, 'לכל אשר יקראוהו באמת'. אני בעצמי, במשך 22 שנה, כל בוקר, היתה תפילתי כתפילה חדשה וב"ה לבסוף נענתי מן השמיים. אף אתם בכל ענייניכם בוודאי תיענו מן השמיים אם תתפללו מהלב, מבלי להסתמך על אף אחד, כי אם על ה' עיניכם".