זה היום עשה ה': הנחת אבן הפינה לקומת הקרקע של המרכז החינוכי שטפנשט בעיר אלעד

אחרי 87 שנה לפטירתו של הצדיק משטפנשט, מתכוננים באלעד להקמת בניין של קבע למרכז החינוכי שייקראו על שמו • הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א רב קהילת שטפנשט: "זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו" • הרב מנחם וייס, המנהל הרוחני: "מאות ילדי שטפנשט חיכו והתפללו ליום הגדול הזה, הקמת מרכז לחינוך, למען עם ישראל"

בהתרגשות מיוחדת, זכו ילדי שטפנשט לראות היום (יום ראשון) בהנחת אבן הפינה לקומה הראשונה, של המרכז החינוכי שטפנשט בעיר אלעד, בו לומדים מאות ילדי שטפנשט, שחיכו שנים ארוכות ליום הגדול הזה.

"הנחת אבן הפינה למרכז החינוכי שייקרא על שמו של רבינו הצדיק משטפנשט, הרה"ק רבי אברהם מתתיהו ב"ר מנחם נחום זכותו תגן עלינו", אומר הרב מנחם וייס שליט"א, המנהל הרוחני של המרכז החינוכי שטפנשט, "מגיעה אחרי 87 שנה לפטירתו מהעולם ומוכיחה כי זכרו הטהור ממשיך להחרט בהיסטוריה היהודית בכל מקום באלעד, כמו בגבעתיים, בבני בברק כמו ביאס שברומניה. במרכז החינוכי, יתפללו ילדי שטפנשט על עם ישראל, בדרכו של הצדיק משטפנשט, לישועה ורחמים לכל יהודי באשר הוא ולביטול כל הדינים והגזירות מעם ישראל".

הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א, רב קהילת שטנפשט, אומר, "אנחנו מרחיבים כעת את מוסדות שטפנשט בעיר אלעד, שהם נדבך נוספת מתוך שרשרת המוסדות. לפי התכניות, עתיד המרכז החינוכי על שם הצדיק משטפנשט, להשתרע על פני 3 קומות ולהכיל מאות ילדי שטפנשט, שיזכו לחינוך המיוחד במסורת שטפנשט, המחנכת לתורה ויראת שמים טהורה. זה יום גדול בשמיים ויום גדול לעם ישראל. זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו"!