מהארכיון: ח"כ גדעון סער בקבר הצדיק משטפנשט

מסתבר כי מאחורי גדעון סער, שהכריז על מפץ פוליטי והקים מפלגה עצמאית, ישנה פעילות מסורתית ערה וראויה לציון, כמו עלייה לקברו של הצדיק משטפנשט וחיבור לערכי היהדות.

פוליטיקה. המפץ הפוליטי של ח"כ גדעון סער ממפלגת הליכוד בהקמת מפלגה עצמאית, ממשיכה להדהד בפוליטיקה, ומקבלת רוח גבית בסקרים שהתפרסמו בימים האחרונים הצופים לו בין 17 ל-20 מנדטים. על פי הנתונים, מפלגתו צפויה להיות השלישית בגודלה אחרי הבחירות ונוגסת במפלגות: הליכוד, כחול לבן, יש עתיד, ימינו וישראל ביתנו. לעומת זאת במפלגות ש"ס וג', אין שינויים.

בנתיים דווח כי ח"כ יועז הנדל וח"כ צביקה האוזר ממפלגת 'דרך ארץ' יעברו למפלגתו של סער. ראש הממשלה ביבי נתניהו רואה במהלך של סער בגידה במפלגת הליכוד.

מסתבר כי מאחורי ח"כ גדעון סער ישנה פעילות מסורתית ערה וראויה לציון, כמו עלייה לקברו של הצדיק משטפנשט וחיבור לערכי היהדות.

בפרסום ראשון, אנו מפרסמים מהארכיון את תמונותיו של גדעון סער פוקד את קברו של הצדיק משטפנשט ומתפלל להצלחה בכל ענייניו.

בשטפנשט אומרים, כי "הגיע הזמן שכל חברי הכנסת יוכיחו את חיבורם לעם ולמסורת, ללכת בעקבות הלב ולא להתבייש כשהם פוקדים את קברי הצדיקים בארץ ובעולם, בתפילות להצלחה ולסיעתא דשמיא בכל ענייניהם. זה כבוד וזה זיכוי הרבים, לתת לעם ישראל את ההזדמנות להכניס את האמונה בלב, אמונת צדיקים, המקרבת את כולנו לאמונה בבורא עולם"!

גדעון סער בקבר הצדיק משטפנשט 2
גדעון סער בקבר הצדיק משטפנשט מדליק נר