אלעד: מסיבת חנוכה מרגשת למאות ילדי שטפנשט

הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א ריתק את הילדים על "הצדיק משטפנשט שנולד בחנוכה ולכן נקרא מתתיהו, מה שמחבר אותנו לימים נעלים אלה שהם ימים גדולים" • המנהל הרוחני הרב מנחם וייס שליט"א ערך חידון הלכות עם התלמידים שהדהימו בתשובותיהם וקיבלו פרסי הערכה מיוחדים

אלעד. מאות ילדי שטפנשט זכו לקחת חלק במסיבת חנוכה מרגשת במרכז החינוכי באלעד, בהשתתפות הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א רב דקהל שטפנשט ובהנחיית הרב מנחם וייס שליט"א המנהל הרוחני.

מסיבת החנוכה היתה בסימן הפצת אור האמונה והדלקת הנרות בתוך חשכת הימים, למול מלחמת החשמונאים ונצחון המעטים על הרבים והטהורים על הטמאים.

הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א ריתק את הילדים כשהרחיב על כך ש"העיקר במאבק הוא הרצון להלחם, בלי פחד, אל מול הרבים והגיבורים שביוונים. לכן אנו מזכירים בתפילתנו "ועל המלחמות" כי להילחם ולא להתיאש בתוך החושך, היה זה חלק מהניסים".

כאן עבר לדבר על "הצדיק משטפנשט שנולד בחנוכה ולכן נקרא מתיתיהו, מחבר אותנו לימים נעלים אלה שהם ימים גדולים שהושפע עליהם אור מן השמיים ויהי רצון שזה ייכנס אלינו ויאיר את לבבנו כל הימים".

לאחר מכן ערך המנהל הרוחני הרב מנחם וייס שליט"א חידון הלכות עם התלמידים על הלכות חנוכה, בשלל שאלות מעניינות ובלתי שגרתיות. להפתעת הנוכחים, הדהימו התלמידים בתשובותיהם וקיבלו פרסי הערכה והוקרה על חילם הגדול בלימודם.

בסיום המעמד, הנעימה מקהלת הילדים בטוב טעם דברי הלל והודאה להשי"ת על כל החסד שעשה עמנו ולאחר מכן חילק הרה"ג אברהם יעקב סלמון דמי חנוכה לתלמידים ועודדם להגביר חיילים לתורה ולתעודה.

ילדי שטפנשט אלעד במסיבת חנוכה
ילדי שטפנשט אלעד במסיבת חנוכה
ילדי שטפנשט אלעד במקהלת חנוכה