השמיים נפתחים: הכנות קדחתניות למסע קודש ושבת התאחדות שטפנשט במז'יבוז' שבאוקראינה

לאור ביטול הגבלת הבידוד במלוניות לחוזרים מחו"ל, נשלמות ההכנות למסע הגדול לאוקראינה לשבת התאחדות במז'יבוז' ועלייה לקברו של הרה"ק מפרובישט, כדי לקיים את סגולתו המפורסמת: להזכיר את שמו בליל שישי על קברו

מסע שטפנשט לאוקראינה. שבת במזיבוז

אוקראינה. התרגשות בקרב הציבור הרחב עם היוודע הבשורה המרגשת, על תכנון מסע לאוקראינה, לשבת התאחדות במז'יבוז' על קברו של מרן הבעל שם טוב הקדוש ועל מנת לפקוד את קברו של הרה"ק רבי שלום מפרובישט בליל שישי הקרוב, על מנת לקיים את סגולתו הנודעת – להזכיר את שמו בליל שישי על קברו.

המסע משתלב עם שבת התאחדות בצילא דמהימנותא של מרן אור שבעת הימים הבעל שם טוב הק' ועלייה לקברו של הרה"ק מווילעדניק זי"ע, לקראת ימי הרוממות של השובבי"ם הבעל"ט.

בשטפנשט אומרים, כי "המסע מתאפשר לאור ביטול הגבלת הבידוד במלוניות לחוזרים מחו"ל, מה שהביא רבים מהציבור האמונים על עלון 'סגולת שלום' לבקש לקיים את הסגולה כלשונה ולפקוד את קברו הקדוש שבפרובישט שבאוקראינה ולשלב זאת בשבת ההתאחדות הגדול במז'יבוז' על קבר הבעל שם טוב הקדוש. המסע יתקיים בהשתתפות אורחים חשובים ביניהם הרב שמעון פרץ".

ציבור הקוראים הרחב השואב חיזוק מבאר תורתו של הרה"ק רבי שלום שכנא מפרובישט הנובעת מדי שבוע בשבוע באמצעות העלון המיוחד 'סגולת שלום', יזכו לקבל תיעוד חי ומרתק מהמסע בשבועות הקרובים.

זה הזמן שלכם להצטרף למסע הישועות! לקבלת הפרוספקט ולהרשמה: 03-579-0303