"אני פונה בלב הומה ונרגש, חוסו לעזרתינו": הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א מתחנן למען חולי הקורונה

פניה מרגשת מאת הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א למען רכישת מחוללי חמצן עבור חולי הקורונה של זרוע 'רפואה לישראל'

קורונה. בקשת הרב סלמון למען חולי הקורונה

קורונה. הרב אברהם יעקב סלמון רב דקהל שטפנשט, בפניה נרגשת לציבור הרחב להתייצב לימין זרוע 'רפואה לישראל' של מוסדות שטפנשט, כדי לסייע בידי החולים ממגיפת הקורונה הקשה.

בס"ד אור לט"ו בשבט ראש השנה לאילן התשפ"א

לאחי ורעי אהובים וידידים

בימים אלו כאשר מתקיים בנו נבואת ישעיהו 'כי הנה החושך יכסה ארץ וערפל לאומים, ועליך יזרח ה' וכבודו עליך יראה', הוא שהנביא מבשרנו לעתיד לבוא כי כל מה שהחושך הולך מתוסף על העכו"ם, האור הולך ומתחזק לישראל, מובטחים אנו כי לא יטוש ה' עמו ונחלו לא יעזוב.

ובהיות שכמה אברכים יקרים נטלו על שכמם מצווה גדולה עד למאוד של הצלת נפשות כפשוטה לרכוש 'מחוללי חמצן' לאנשים אשר נפגעו מהמגיפה הנוראה המשתוללת בעם ומכלה טובים מבני ארצנו הקדושה רח"ל, והיות והמשפחות והחולים חוששים לילך לבתי חולים אשר נתקיים בנו ומחדרים אימה, מבקשים להציל נפשות ישראל.

ועל כן אני פונה בלב הומה ונרגש חוסו לעזרתינו וקחו חלק במצווה יקרה זו וכל מי שיש באפשרותו לא יפחות מסך 795 דולר ויזכה שמכשיר אחד יקרא על שמו ויוכל להנציח זכר יקיריו ולברך את מי שיחפוץ וכל פעולות ההצלה שייעשו בקניית מכשיר זה ובכל פעולות הארגון 'רפואת ישראל' יזקף לזכותו ויקויים בו כל מציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא, ויתברכו העושים והמעשים בברכת הטוב בבני חיי מזוני רוויחי, והסירותי מחלה מקרבך, וכל המחלה לא אשים עליך כי אני ה' רופאיך אמן ואמן.

הכ"ד המבקש כי עת צרה היא ליעקב ונא ונא תיטלו חלק בהוצאות ארגון ההצלה והרפואה הנ"ל.

דברי המעתיר בעדכם לטוב לכם כל הימים

הרב אברהם יעקב סלמון

רב קהל שטפנשט

לתרומות, לחצו כאן.