אלעד: בנייני מוסדות שטפנשט בעיר נכנסים לישורת האחרונה של הבניה

צוות המלמדים ביקר בבנייני שטפנשט החדשים והודו לה' על כל הטוב, יחד עם החלמתו של המנהל הרוחני הרב מנחם וייס שליט"א

אלעד. מעמד מרגש בגג בנין הת"ת שטפנשט החדש ההולך ונבנה בס"ד בעיר אלעד, כאשר לקראת יום ט"ו בשבט, התכנסו צוות המלמדים של הת"ת שטפנשט באלעד, למסיבת הודיה, לרגל החלמתו מנגיף הקורונה של המנהל החינוכי הרב מנחם ויס שליט"א, במהלכה בירך ברכת הגומל בהתרגשות גדולה ונשא דברי שבח לבורא עולם שהגיענו עד הלום.
לאחר סעודת המצווה עלה הצוות החינוכי של הת"ת והנהלת המשרד לסיור ראשון ומקיף בין קומות בנין הת"ת ההולך ומוקם במרכז העיר אלעד, במהלכו עברו בין כל אגפי הבנין ההולכים ומושלמים בצעדי ענק.

על גג הבנין, נערך מעמד 'הייתה לראש פינה' בו הודו לבורא עולם על השלמת הישורת האחרונה כאשר בניית הבנין הגיעה לשורת האריחים האחרונה.

הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א ציין כי בנוהג שבעולם נערכים מעמדי הנחת אבן הפינה, ואנו פה מציינים של כל הנוכחים את מעמד 'הייתה לראש פינה', התקווה והתפילה להכנס לבנין הקבע בקרוב עוד השתא – תשפ"א.

המעמד הסתיים בכך שכולם מציינים בדברי הלל והודיה לראש העיר הרב ישראל פרוש על כל המאמץ והיגיעה שהשקיע וטרח עד שהגיענו הלום.

תפילת מנחה הראשונה ואמירת הקדיש במנין שניסרה בחלל הפתוח של גג הבנין, המחישה לנו שזו עת רצון מיוחדת במינה, כדאמר רבי חלבו אמר רב הונא (ברכות כט:), לעולם יזהר אדם בתפילת המנחה, שהרי אליהו לא נענה אלא בתפילת המנחה.

צוות המלמדים על רקע בנייני שטפנשט אלעד שהגיעו לשלבי הסיום של הבניה