מונולוג מצמרר: "חולה קורונה אמר לי, אולי זו הפעם האחרונה שאנחנו מדברים"

הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א מגולל באופן אישי את המניע להקמת זרוע 'רפואה לישראל' של מוסדות שטפנשט: "יש לי קרובי משפחה שחוו את זה באופן אישי"

JGive. תורמים עכשיו לרכישת מחוללי החמצן של רפואה לישראל

קורונה. מונולוג מצמרר מהרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א רב דקהל שטפנשט, שמגולל את הרקע להקמת זרוע 'רפואה לישראל' של מוסדות שטפנשט, המפיץ את מכשירי מחוללי החמצן בקרב חולי קורונה במצבים קלים ובינוניים, הנמצאים באשפוז ביתי ותחת מעקב רופא.

"16 חולי קורונה התקשרו אלי השבוע לבקש מחולל חמצן ולכולם הייתי צריך להגיד שנגמר. אחד מהם סיים את השיחה והתפנה לבית החולים, תוך שהוא אומר לי, אולי זו הפעם האחרונה שאנחנו מדברים…

"זהו שאי אפשר יותר לחכות! כעת אנחנו חייבים את עזרת הציבור, כולם צריכים להתגייס!

"בגל הראשון של הקורונה ראינו את המשמעות הקריטית של מחולל חמצן והקמנו את ארגון 'רפואה לישראל' עבור חולי הקורונה.

"במהלך החודשים האחרונים הצלנו מאות אנשים בעזרת מחוללי חמצן והם הצליחו להתגבר על המחלה כשהם נמצאים כל הזמן בחיק משפחה תומכת!

"נכון לעכשיו יש בידינו 120 מחוללי חמצן וכולם בתפוסה מלאה!

"רק השבוע התקשרו אלי 16 חולים והתחננו לקבל מחולל חמצן , אמרתי להם בדמעות שנגמר לי כשאני יודע שאולי זאת הפעם האחרונה שאני מדבר אתם… אחד מהם אמר לי, אולי זו הפעם האחרונה שאנחנו מדברים…

"המצב בבתי החולים הוא קטסטרופה מתמשכת ולצערי יש לי נסיון עם קרובי משפחה שחוו זאת באופן אישי. הצוות לא מצליח לעמוד בעומס, הבדידות מזעזעת וההידרדרות של המאושפזים בלתי נמנעת! קל לחבר חולה למכונת הנשמה, קשה מאוד לנתק אותו ממנה והיא גורמת לנזק גופני לטווח ארוך.

"השבוע – לא יכולתי לעמוד מול החולים ולהגיד להם לא… והחלטתי להזמין עוד 100 מחוללי חמצן כשאין לי איך לשלם עבורם!

אני מתחנן אליכם! כל מחולל חמצן עולה 2600 ₪ . כל מחולל חמצן שווה חיים של אם צעירה, של אבא לילדים ולפעמים אפילו נער מתבגר!

"בתרומת מחולל חמצן תוכלו גם לקבל הנצחה על המכשיר ותקוים בכם הברכה: "וכל המחלה לא אשים עליך כי אני ה' רופאיך"

תירמו עכשיו ואל תחכו! חייהם תלויים מנגד!

https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/50076/about?utm_source=https%3A%2F%2Fwww.jgive.com%2Fnew%2Fhe%2Fils%2Fdonation-targets%2F50076%2Fabout&utm_medium=T-1&utm_campaign=T-1&idU=1