מתרגשים ומתוועדים: שבת ההילולא ה-88 בשטפנשט – שבת שכולה תורה

השבת - במלאת פ"ח שנים להסתלקות כ"ק מרן אדמו"ר הצדיק משטפנשט זיע"א - שבת התוועדות מרכזית לרגל ההילולא בבני ברק

שבת שכולה תורה בהילולת הצדיק משטפנשט

ההילולא ה-88. נשלמים והולכים ההיערכויות הלוגיסטיות לקראת הילולא קדישא ה-88 של מרנא ורבנא כ"ק האדמו"ר פועל-ישועות-בקרב-הארץ הצדיק משטפנשט הרה"ק אברהם מתתיהו פרידמן זיע"א, שיחול השנה ביום חמישי כ"א תמוז, ובמסגרתם יערכו שרשרת של כנסים ואירועים וסעודות הילולא לזכרו, על ידי מוסדות שטפנשט שגם יועברו בשידור חי בקול הלשון 03-6171111 או *6761, ואח"כ *7-90-30-30, ובמספר 073-768-9-140.

גדולי ומאורי הדור שליט"א יעלו יחד עם המוני בית ישראל ביום ההילולא ליל רביעי ויום חמישי כ"א בתמוז עיצומו של יומא דהילולא לפקוד את קבר הציון הקדוש של הצדיק משטפנשט, בחלקת בית שטפנשט שבבית העלמין נחלת יצחק בגבעתיים, מקום שנתפרסם כמסוגל לפעול ישועות, כמפורסם מרבים שנושעו על ציון קברו.

שבת שכולה תורה

בשבת הקרובה הבעל"ט פרשת בלק שבת ההילולא קדישא, תיערך "שבת שכולה תורה" והתוועדות חסידים לרגל ההילולא, בבית הכנסת של חסידי שטפנשט שברחוב מהרש"ל בבני ברק. התוועדויות של תורה אלה, מגשימים את צוואתו של מרן בעל ההילולא שנחשפה לאחרונה, בה ביקש מצאן מרעיתו באמצעות רב העיר שטפנשט הגה"ח רבי יוסף ברייאר זצ"ל ושלושת הגבאים הנאמנים, תוך שהוא מבטיח כי ימשיך להעתיר ולהרעיש עולמות בעד כל המסייעים להמשיך את "בתי התורה בתי התפילה בתי החסד דשטפנשט עד עולם". הצוואה אף נדפסה בספר השו"ת להגאון המהרי"ל צירלזון זצ"ל מנהיגה הרוחני ורבה של מדינת רומניה ובסרביה, כך שמוסדות התורה שטפנשט מהווים קיום הצוואה הקדושה.

במהלך שבת ההתוועדות ישמיעו מדברותיהם רבנים ומגידי מישרים, בהם: הדומ"צ דחסידי בעלזא הגה"צ רבי נפתלי רייזמן שליט"א, הגר"מ וובר שליט"א בן הגה"צ רבי משה וובר זצ"ל תלמידו ומקורבו של הגה"ח מעתיק השמועה מתורת שטפנשט רבי משה בטלן זיע"א, הגאון רבי יעקב יוסף כהן שליט"א דומ"ץ ביהמ"ד שטפנשט, המרצה הרב מרדכי לוי מרצה בכיר בארגון 'אור מתתיהו' שטפנשט, בסעודה שלישית הגה"ח רבי ישראל כהן שליט"א והרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א, סעודת מלוה מלכא בראשות הרה"צ דוד ישראל באך שליט"א.

ביום רביעי אור לכ"א תמוז בשעה 20:30 תיערך בעז"ה סעודת הילולא בבית המדרש דחסידי שטפנשט רח' מהרש"ל 13, בהשתתפות אורחי הכבוד: כבו"ק אדמו"ר מסאדיגורה שליט"א, הגאון הגדול רבי יצחק אייזיק לנדא שליט"א רב אב"ד ב"ב, הגאון הגה"צ רי"ב וואזנאר שליט"א גאב"ד זכרון מאיר שליט"א, הגה"צ רבי יואל טוביאס שליט"א רב דשיכון ו' בני ברק, הגה"צ רבי אהרן שפירא שליט"א אבד"ק הימנא ורב דק"ק פרדס כץ ב"ב, המשפיע הגה"צ רבי חיים יוסף בידרמן שליט"א מירושלים, הגה"צ רבי שרגא פייבל גרינפלד אדמו"ר ממיהלוביץ-אדם תלמידיו ומקורבו של הרה"ק מרימניץ זיע"א, הגאון הגדול רבי אהרן רוטר שליט"א מח"ס שערי אהרן, הגה"ח רבי יצחק אייזיק טוביאס שליט"א דומ"צ בד"ץ ויז'ניץ ורב שיכון ויז'ניץ בבית שמש, הרב אברהם רובינשטיין שליט"א ראש העיר בני ברק, והרב ישראל פרוש שליט"א ראש העיר אלעד, דברי פתיחה מהרה"ג אברהם צבי קירשנבוים שליט"א.

העליה לציון הצדיק

העליה הרבתית לציון הצדיק ביומא דהילולא ותערך באמצעות מערך היסעים ארצי המאורגן מרחבי הארץ על ידי מוסדות שטפנשט סביב לכל שעות יממת ההילולא מהערים ב"ב ירושלים קרית ספר, ברכפלד, בית שמש, ביתר, אשדוד, ואלעד, וכן יתאפשר לשלוח 'שטר שליחות' בו יוכלו המוני בית ישראל, למנות את מרנן ורבנן גדולי ישראל להתפלל למענם על קבר הצדיק משטפנשט להפקד בדבר ישועה ורחמים. למעלה מ-24 מגדולי ומאורי הדור יעלו ביום חמישי כ"א בתמוז בעיצומו של יומא דהילולא לפקוד את קבר הציון הקדוש של הצדיק משטפנשט, בחלקת בית שטפנשט שבבית העלמין נחלת יצחק בגבעתיים, מקום שנתפרסם כמסוגל לפעול ישועות, כמפורסם מרבים שנושעו על ציון קברו. גדולי ישראל יעתירו על עם ישראל בארץ ובתפוצות באופן אישי, החתומים על 'שטר השליחות', שימנה את גדולי ישראל להזכיר את שמות כל אחד ואחד באופן אישי במקום הקדוש.

לרגל יום ההילולא יצא-לאור גליון 'באר בשדה' במהדורה מורחבת וכן גליון סגולת שלום פראהבישט עם גילויים וחידושים על הצדיק משטפנשט וזכרונות קודש בת רבבות עותקים, שתחולק ברחבי הארץ ובבתי המדרשות, ובה מועלית דמותו המזהירה של כ"ק מרן אדמו"ר הצדיק משטפנשט זיע"א, שהיה ידוע בחיי חיותו כמי שכל ברכות קדשו התקיימו, ככל היוצא מפיו.

במקביל, יצטרפו אברכי כולל שטפנשט גבעתיים ב'ישיבה על קברו', בסמוך לציונו של הצדיק משטפנשט בגבעתיים, השוקדים על תלמודם מדי יום ביומו, למעמדי התפילה של גדולי ומאורי ישראל ויעתירו פרקי תהלים ותפילות לישועת הכלל והפרט במשך כל היום מסביב לשעון, כפי שהם רגילים באמירת תהילים מדי יום ביומו, לסגולת ארבעים-יום שנודע כוחה ברבים, ולישועתן של ישראל על כל השמות של עם ישראל שיגיעו למוקד עד יום ההילולא, וכן היכל התורה בציון הצדיק יהיה פתוח בכל יממת ההילולא לרווחת המוני הפוקדים את המקום לדבר ישועה ורחמים.

לרגל העומס הצפוי, מתבקש ציבור ההמונים להקדים ולהרשם במוקד המיוחד להעברת קויטלאך ופתקי בקשות הפעיל 24 שעות ביממה, בטל. 1700-55-18-18. ניתן להעביר דרכו בקשות שיונחו על הציון ביומא דהילולא לישועה ורחמים. יצויין כי המוקד פועל גם במשך כל השנה.

זכותו של הצדיק תגן בעדינו, ועל כל ישראל – אמן.