יום ההילולא: תפילות ותחנונים מאמש והיום בציון כ"ק מרן הצדיק משטפנשט זיע"א בנחלת יצחק – גבעתיים

רבני השליחות 'בשם כל ישראל' ממשיכים להגיע לציון הקודש ולהעתיר בעד עם ישראל

ההמונים פוקדים את ציונו הקדוש של הצדיק משטפנשט, ההילולא ה--88

היום יום חמישי – כ"א תמוז יומא דהילולא קדישא נמשכות התפילות והתחנונים בציון הקדוש של הצדיק משטפנשט שהחלו כבר מאמש, כשבמשך כל הלילה פקדו את הציון הקדוש המוני בית ישראל לצד מרנן ורבנן רבני השליחות שהסכימו וקיבלו על עצמם להיות שלוחי עמך בית ישראל להעביר את בקשותיהם ולהעתיר בתפילה לשוכן מרומים לישועה ולהצלחה בזכות האי צדיק נשגב וקדוש שהיה ידוע כפועל ישועות מופלא. מנין רבני כוללי שטפנשט יעמדו ויעתירו במשך כל יממת ההילולא עבור כל שמות התפילה שיגיעו למוקד המיוחד של 'שטר השליחות' שהוקם ע"י מוסדות שטפנשט במספר 1700-55-18-18. במוצאי יום ההילולא תיערך תפילת רבים המונית בשעת חצות הליל בראשות הגאון הגדול רבי ראובן אלבז שליט"א לישועת עם ישראל בזכות האי יומא דהילולא קדישא.

כאמור בית העלמין 'נחלת יצחק' גבעתיים פתוח מאמש כל שעות היממה, והכל מתנהל לפי הוראות בטיחות מחמירות למנוע לחץ ודוחק וחשש פיקוח נפש לאור אירועי העבר, כאשר סדרנים ומאבטחים מווסתים את הקהל לפי לחץ תפוסת הקהל במקום והציבור מתבקש להשמע להוראות ולקיים ונשמרתם מאוד לנפשותיכם. בבית העלמין פועלים אהלי הכנסת אורחים שע"י מוסודת שטפנשט חלוקת אכול ושתיה חינם לכל הבאים וכן אהל הכנסת אורחים ממוזג ואהלי תפילה הממוקמים בשטח בית העלמין הצבאי שממול לבית העלמין מקום מנוחת ציון הצדיק.

יצויין כי בגבעתיים פועל 'היכל התורה' הסמוך להיכל בית המדרש שטפנשט בגבעתיים הסמוך ונראה בצמוד לציון הקודש ברחוב טייבר פינת רמב"ם והוא יהיה פתוח כל יממת ההילולא, כאשר אברכי כולל שטפנשט בגבעתיים יחד עם רבני השליחות הוגים ולומדים בהיכל הכולל כל שעות ההילולא במוצאי יום ההילולא יערכו התועדויות חסידים כמנהג המקום לערוך התועדויות חסידים לקיום הסגולה שפרסם בעל ההילולא להזכיר את זכותו של זקינו הרה"ק מפראהבישט ובכך לזכות לשבת שמחה.

סעודות הילולא נערכו ברחבי הארץ על ידי עמך בית ישראל המתלכדים סביב מורשתו של האי צדיק, הערב תערך סעודת הילולא מרכזית באולמי הדודאים ברחוב הירקון ב"ב בשהתתפות רבני ערים שליט"א ואישי ציבור ועמך בית ישראל.

אמש ליל ההילולא התקיימה סעודת ההילולא קדישא המסורתית הנערכת על ידי זקני החסידים המשמרים את זכר ההילולא קדישא בהיכל בית הכנסת בבני ברק בהשתתפות אדמורי"ם ומשפיעים חסידים ואנשי מעשה בהיכל בית המדרש שטפנשט בבני ברק וזאת בנוסף לשבת שכולה תורה מליאת התועדויות חסידים מפי רבנים מגידים משפיעים ורבני שטפנשט ששוחחו במשנתו של בעל ההילולא ובישועות הרבות שנשפעו בזכותו למעלה ממאה שנות כהונתו וכהונת אביו הרה"ק באדמורו"ת בית שטפנשט כאשר במרכז ההתועדות התקיים המעמד המרטיט של הקראת הקויטל – פתק הבקשות המסורתי אותו הנהיגו זקני החסידים לקרוא לצדיק כבחיים חיותו בבחינת 'קרויים חיים' קוראים את הבקשות כבחיים חיותם.

התחבורה המאורגנת על ידי מוסדות שטפנשט פועלת כבר מליל אמש מכל רחבי הארץ, מבני ברק דרך תחנות מגן ורשא למגדל המים, מירושלים מתחנת האבן ומרחוב יונה, מקריית ספר וברכפלד, מאשדוד, ביתר, בית שמש, ואלעד. מרחבי הארץ מאורגנים מ50 נקודות נוספות שיתפרסו על פני כל שבוע ההילולא, במוקד ההילולא מציינים כי מערך ההיסעים המאורגן יפעל במתכונת באים ונוסעים ומזה למעלה מחודש ימים שוקד צוות משרדי המוסדות על ארגון ושיבוץ התחבורה מכל רחבי הארץ ממש לרווחת המוני המבקשים לפקוד את מקום הקודש ביום ההילולא קדישא.

המוני הפוקדים את ציונו של הצדיק משטפנשט ימשיכו להעתיר בכל שעות ההילולא ברציפות לישועתם של ישראל ולפדותו מכל הצרות המתרגשות ובאות חדשים לבקרים, ומי יתן וזכותו הגדולה תגן עלינו ועל כל ישראל אמן.

במוסודת שטפנשט מציינים את דבר צואתו המרטיטה של מרן בעל ההילולא שנחשפה בשנים האחרונות בה ביקש מקהל עדת צאן מרעיתו באמצעות רב העיר שטפנשט הגה"ח רבי יוסף ברייאר זצ"ל כי ימשיך להעתיר בעד כל המסייעים להמשיך את "בתי התורה בתי התפילה בתי החסד דשטפנשט", מני אז נעשים פעולות רבות להמשך קיום הצוואה שאף נדפסה בספר השו"ת למהרי"ל צירלזון זצ"ל מנהיגה הרוחני ורבה של מדינת רומניה ובסרביה, כך שמוסדות התורה שטפנשט מהווים קיום הצוואה הקדושה. וביום ההילולא יעמדו גובים מטעם מוסדות שטפנשט למעונינים להיות שותפים לקיום אותה צוואת קודש. כמו כן פועל מוקד להעברת בקשות בטלפון מס' 03-579-03-03.

שיעורי חיזוק וקירוב, בישיבה על קברו של הצדיק משטפנשט, בעיצומה של ההילולא ה-88
לומדים ומתפללים בישיבה על קברו של הצדיק משטפנשט בהילולא ה-88