רומניה: מסע ההלוויה של מר אאורל ויינר, בהשתתפות בהשתתפות הרבנים כלי הקודש שמכהנים ברומניה לצד אישי ציבור ונציגי הדתות ברומניה

הגרא"י סלמון שיתף: "הספדנו לידיד אמת, יליד שטפנשט שעוד זכר את שנות ילדותו בצל הצדיק משטפנשט, הלא הוא ידידינו מר אאורל ויינר, שעשה גדולות ונצורות למען הקהילות היהודיות ברומניה"

רומניה. הלווייתו של מר אאורל ויינר התקיימה בעיר הבירה בוקרסט, בהשתתפותו של הרב הראשי לרומניה הרב רפאל שפר שליט"א ובהופעתו המיוחדת של הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א רב דקהל שטפנשט ויו"ר אגודת המקומות הקדושים ברומניה, שהגיע במיוחד מארץ ישראל, כדי לחלוק לידידו האישי, את כבודו האחרון.

ידידות אמיצה התפתחה במשך 15 שנות נשיאותו של מר אאורל ויינר בראשות הפדרציה של הקהילות היהודיות ברומניה, עם מוסדות שטפנשט בארץ וברומניה בראשות להבחל"ח הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א, המוסר את נפשו בפעילות עיקשת לשימור ושיקום בתי עלמין ברומניה.

הגרא"י סלמון שיתף: "הספדנו לידיד אמת, יליד שטפנשט שעוד זכר את שנות ילדותו בצל הצדיק משטפנשט, הלא הוא ידידינו מר אאורל ויינר, שעשה גדולות ונצורות לשימור ושיקום בתי עלמין ובתי הכנסת ברומניה וחיזוק הקהילות היהודיות המקומיות. בפעילותינו במסגרת 'אגודת המקומות הקדושים ברומניה', מצאנו בו ידיד אמת שעמד לימינינו תמיד. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים".

הלוויית מר אאורל ויינר בבוקרסט בהשתתפות הרב אברהם יעקב סלמון רב דקהל שטפנשט