עיתון תורני חדש בגבעתיים: גם לדתיים וחרדים במרכז גוש דן, מגיע עיתון

400 אלף הקוראים והקוראות מכל גווני הקשת הדתית, חרדית, מסורתית במרחב הערים תל אביב יפו, רמת גן וגבעתיים זוכים לראשונה ליהנות מעיתון תורני

הד העיר

גבעתיים. תושבי העיר גבעתיים והסביבה במרכז גוש דן, התבשרו על פתיחת עיתון חדש שיופץ בכ-40 אלף עותקים, לציבור הדתי-חרדי המתגורר בתל אביב, רמת גן וגבעתיים.

לפי הדיווח של אייס, מדובר בעיתון 'הד העיר TLV' מרשת המקומונים 'הד העיר' שהחל לצאת לאור בשבועות האחרונים, על ידי רשת 'הד העיר', רשת מקומונים וותיקה הפועלת כבר למעלה מ- 20 שנה בעיקר באזור השפלה והדרום.

מי שחתום על המהלך, הוא יצחק היגרי, שאמר כי ההחלטה לצאת עם עיתון חדש דווקא לעיר כמו תל אביב היא בשורה של ממש עבור ציבור גדול ואיכותי החי בערים הללו שנים רבות, שעד היום לא קיבל ממש מענה איכותי בדמות עיתון ייעודי שיביא לו מדי שבוע, את כל ה'נעשה והנשמע' בעיר שלו, מבחינת חיים דתיים ותורניים. העיתון מופץ בגרסת נייר כרומו צבעוני ואיכותי, הכולל חדשות אקטואליה, ראיונות מרכזיים, טורים של עיתונאים בכירים, לצד מדורי צרכנות, כלכלה, משפט, משפחה וגם ילדים. לפי התכניות, העיתון מחולק חינם בבתי כנסת, מרכזים מסחריים, תיבות דואר ובנקודות הפצה ייעודיות.

על ההפקה מנצח טולי פיקרש, מוותיקי אנשי התקשורת הדתית בישראל, ששימש בעבר ככתב פרלמנטרי בסוכנות הידיעות עיתי"ם ולאחר מכן בעיתונים 'הצופה', 'מקור ראשון', 'מצב הרוח' ושבתון.

פירקיש סיפר כי "400 אלף הקוראים והקוראות מכל גווני הקשת הדתית, חרדית, מסורתית במרחב הערים תל אביב יפו, רמת גן וגבעתיים זוכים לראשונה ליהנות מעיתון דתי, שיביא להם בצורה נאמנה את כל ה'נעשה והנשמע' בעריהם בפן הדתי תורני, התרבותי, העסקי והחברתי".

מו"ל 'הד העיר' יצחק היגרי אמר: "כל מי שמחזיק את עיתון 'הד העיר' יודע כי הוא מביא הביתה 'ערך מוסף' חדשותי, תרבותי, משפחתי וגם כלכלי. הקוראים הנאמנים החדשים שלנו בערים תל אביב יפו, רמת וגבעתיים, מקבלים מוצר מושלם אחרי עבודת מחקר לא מבוטלת שערכנו, כדי ללמוד ולהכיר את הציבור הנפלא בערים האלה ובעיקר את מה שחשוב לו".