רומניה: לכבוד פסח, שטפנשט מחזקת את המתנדבים הקולטים את הפליטים מאוקראינה

לקראת חג הפסח המתנדבים זכו לביקורו רב ההוד של הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א רב דקהל שטפנשט שהגיע לחזק את ידם והעניק להם שי, סט מצות לחג הפסח, מטעם 'אגודת המקומות הקדושים לרומניה' ומוסדות שטפנשט ברומניה

שטפנשט רומניה. משלוח מצות לפליטים האוקראינים בגבול רומניה

רומניה. לקראת חג הפסח, שטפנשט-רומניה יצאה בקמפיין נרחב לחזק את המתנדבים היהודיים במעברי הגבול של רומניה, הקולטים את מאות ואלפי הפליטים האוקראינים, הנמלטים מדי יום מאוקראינה הבוערת, בעקבות הפלישה הרוסית.

למרות נסיגת הכוחות הרוסים מאיזור קייב וכל הגבול הצפוני, עיקר המאמץ המלחמתי עבר לדרום ולמזרח, הדונבאס, מה שממשיך את פעולות האיבה והאיומים על חיי האזרחים ומגביר את גלי הפליטים גם בימים אלה.

אוהל מיוחד של מתנדבים יהודיים מרומניה, קולט מדי יום את הפליטים האוקראינים ומחלק להם אוכל ומשקה חם, לפני שהם ממשיכים הלאה בדרכם. במקרים רבים, מדובר באוכל ומשקה חם שהפליטים מקבלים לראשונה אחרי שבועות ארוכים. כעת לקראת חג הפסח המתנדבים זכו לביקורו רב ההוד של הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א רב דקהל שטפנשט שהגיע לחזק את ידם והעניק להם שי, סט מצות לחג הפסח, מטעם 'אגודת המקומות הקדושים לרומניה' ומוסדות שטפנשט ברומניה.

כדי למסור את השי המיוחד, נסע הרב מהעיר יאס, בה הוא שוהה בימים אלה, במתחם הכנסת אורחים שטפנשט ברומניה, הקולט בעצמו פליטים מאוקראינה, במסירות נפש של ממש בערב החג, הכל כדי לחזק את ידי המתנדבים היהודיים במעברי הגבולות.

המתנדבים היהודיים קיבלו את השי בהתרגשות רבה והודו לרב במלים חמות.