הנגיד שמעיד: "כל הצלחתי הכלכלית, בזכות הנר שאני מדליק לזכות הצדיק משטפנשט"

הכל על הסגולה אודות קדושתו של הצדיק משטפנשט וזכותו הגדולה, המאירה עד למרחוק, לכל הבוטחים בצדקותו ומדליקים נר לטובת נשמתו הטהורה

שערי פרנסה. כספת מזומנים

קדושתו של הצדיק משטפנשט וזכותו הגדולה, מאירה עד למרחוק, לכל הבוטחים בצדקותו ומדליקים נר לטובת נשמתו הטהורה.

העדות הבאה, היא אחת מאלפי עדויות המספרות על כך ממקור ראשון, אשר בזכות הדלקת הנר לטובתו של הצדיק משטפנשט, זכו לישועה כלכלית עצומה.

כך מעיד הנגיד הרה"ח רבי משה לייב רוטנר שליט"א מויליאמסבורג בשם אביו שמסר לו סגולה זו, אותה קיבל בפירוש מרבו, כ"ק אדמו"ר רבי חיים זאנוויל אברמוביץ זיע"א, להדליק מדי יום שני נרות נשמה: האחד לטובת נשמת רבינו רבי חיים זאנוויל בן רבי משה מריבניץ והשני לרבו הרה"ק רבינו אברהם מתתיהו בן רבי מנחם נחום משטפנשט, באמרו בזה הלשון:
"כיון שהצדיק משטפנשט לא הותיר אחריו זש"ק, מי שמדליק נר נשמה לטובתו כל יום ומתנהג אליו כמו בן לאביו, אזי הצדיק יתנהג אליו גם כן כאב לבן ממש".

מוסיף ומספר הרה"ח רבי משה לייב רוטנר שליט"א כי הוא הינו את הצלחתו המפורסמת בקיום סגולה זו מדי יום ביומו.

כמו כן סיפר הרה"ח רבי משה שפיגל שליט"א שהיה לו שליחות קודש מהרה"ק מריבניץ לדאוג להדליק נר תמיד בקבר הצדיק משטפנשט בגבעתיים דבר יום ביומו. מדי תקופה היה מקבל לביתו שבמונסי ארגזי נרות נשמה, שסיפק לו הרה"ק מריבניץ, כדי שיעלה אותם ארצה וידליקם על קבר הצדיק משטפנשט. ובחזרו למונסי, היה הרה"ק מריבניץ מבקש לדעת אם אכן הדליק את כל הנרות בשליחותו וכבקשתו.