כ"ק אדמו"ר מרחמסטריווקא זצוק"ל פועל ישועה על קבר הצדיק משטפנשט

במשך שעות ארוכות עמד האדמו"ר יחד עם רבי פנחס אליהו ווסרמן זצ"ל וקראו בקול פרקי תהלים בהתעוררות הלב. פרק רודף פרק, ספר רודף ספר ואין הם עוצרים אף לא לרגע אחד, כך עד השלמת כל ספר התהלים מרישא ועד גמירא בהתעוררות עצומה

המונים בקבר הצדיק משטפנשט בליל ההילולא

בין שאר גדולי ישראל שפקדו את ציונו של הצדיק משטפנשט, היה גם כ"ק אדמו"ר מרחמסטריווקא זצוק"ל, אשר התבטא לאחר מכן, כי במקום פעל ישועה מיוחדת לאחד מבני משפחתו.

היה זה באחד הימים כאשר פנה האדמו"ר מרחמסטריווקא זצוק"ל אל רבי פנחס אליהו ווסרמן זצ"ל שנמנה על צדיקיה הנסתרים, מתלמידי הצדיק משטפנשט זי"ע, וביקש ממנו לנסוע יחדיו לציון רבו הקדוש בגבעתיים, אשר ישועות בו מקיפות.
לא היה צורך להכביר במלים, מאחר ובאותם ימים הצטער אדמו"ר מרחמסטריווקא זצוק"ל צער רב וממושך עקב מצוקה נוראה בבית אחד מבני המשפחה והרבה תפילות נשא ופעולות רבות נקט לפתיחת שערי שמים והמשכת ישועה עבור בן המשפחה.

רבי פנחס אליהו ווסרמן זצ"ל, אשר כאמור נמנה על תלמידי הצדיק משטפנשט, נעתר לבקשת האדמו"ר ועוד באותו הלילה יצאו שניהם, עם קבוצה מצומצמת, ביניהם נמנה בנו של האדמו"ר יבדחלט"א.

במשך שעות ארוכות עמד האדמו"ר יחד עם רבי פנחס אליהו ווסרמן זצ"ל וקראו בקול פרקי תהלים בהתעוררות הלב. פרק רודף פרק, ספר רודף ספר ואין הם עוצרים אף לא לרגע אחד, כך עד השלמת כל ספר התהלים מרישא ועד גמירא בהתעוררות עצומה.

שעה ארוכה לאחר מכן, עוד עמדו כל הנוכחים בעיניים עצומות ושפתיהם מלמלו חרישית תפילה מעומק הלב לישועה, אשר בסיומה קמו ונסעו חזרה לירושלים.

לא חלפו ימים רבים עד שהתברר כי אכן פעלה תפילתו של האדמו"ר על קבר הצדיק משטפנשט את הישועה המיוחלת, וכאות הכרת הטוב ביקש אדמו"ר מרחמסטריווקא זצוק"ל ליטול חלק בכתיבת האותיות לספר תורה שהוכנס באותם ימים לזכר נשמתו הטהורה של הצדיק משטפנשט, למרות חולשתו הגדולה, ובלבד שיהיה שותף בכך, כאמור לאות הכרת טובה לצדיק.