גבעתיים: חוליית הגנבים שפעלה בעיר נתפסה – בזכות התיקון בקבר הצדיק משטפנשט

אורלי, תושבת העיר מסכמת: "הכוח של הצדיק משטפנשט עובד פעמיים, פעם אחת עצם התפילה על קברו ועריכת תיקון השמירה שנתן לנו המון כוח ואמונה לעבור את התקופה יותר בקלות, פעם שניה זה תפיסת חוליית הגנבים במהירות, זמן קצר אחרי התיקון, מה אנחנו צריכים יותר מזה? תודה אבא על הצדיק שהבאת לעיר שלנו"!

גנב. אילוסטרציה. קרדיט PIXABAY

גבעתיים. תושבי העיר התבשרו בשבועות האחרונים על ידי המשטרה כי המשטרה הצליחה לשים את ידיה על חוליית גנבים שפעלו בעיר ועצרה שלושה חשודים בחשד לגניבת אופניים חשמליים והחזקת כלי פריצה בגבעתיים.

לפי דיווחי המשטרה, במהלך פעילות של שוטרי תחנת גבעתיים ברחבי העיר, השוטרים עיכבו שלושה חשודים תושבי טייבה, רמלה וקלנסווה (22 ,25 ,26) ובחיפוש ברכבם תפסו השוטרים אופניים חשמליים, מספרי חיתוך מסוג "תוכי" ומברגים. השוטרים עצרו את החשודים בחשד להחזקת רכוש החשוד כגנוב והחזקת כלי פריצה והם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה בגבעתיים.

אך לא רבים יודעים כי התפיסה המפתיעה, הגיעה במקביל לתיקון מיוחד שהתקיים בקבר הצדיק משטפנשט בשבועות האחרונים, במהלך תיקון יום חמישי הקבוע, המתקיים בין השעות 20:00-21:00 מדי יום חמישי בערב, בקבר הצדיק משטפנשט, בבית העלמין האזרחי 'נחלת יצחק' בעיר.

בשבועות האחרונים, השתתפה אורלי, אחת מתושבות העיר, שסיפרה כי הילדים שלה סובלים מחרדות, בעקבות מעשי הפריצה של חוליית הגנבים ומבקשת תפילה מיוחדת לתפיסת הגנבים ומיגור תופעת הגניבות המהלכת אימים על תושבי העיר.

עשרות המשתתפים, הצטרפו לתפילה המיוחדת שנישאה במקום בהתעוררות הלב ותפילה נוספת לשמירה מכל פגעים רעים וגנבים. לאחר מכן נאמרו פסוקי תהלים המסוגלים נגד גניבות וגנבים ובתקווה כי יגיע הסוף לתופעה במהרה, התפזרו המשתתפים לביתם.

לא חולפים מספר ימים עד שבועות והתושבים התבשרו כאמור בתפיסת חוליית הגנבים.

אורלי שיתפה את הסיפור המרגש ואמרה:

"הכוח של הצדיק משטפנשט עובד פעמיים, פעם אחת עצם התפילה על קברו ועריכת תיקון השמירה שנתן לנו המון כוח ואמונה לעבור את התקופה יותר בקלות, פעם שניה זה תפיסת חוליית הגנבים במהירות, זמן קצר אחרי התיקון, מה אנחנו צריכים יותר מזה? תודה אבא על הצדיק שהבאת לעיר שלנו"!

קרדיט: משטרת גבעתיים