רומניה: קו טיסות חדש לסוצ'אבה מקרב את המטיילים מהארץ לקבר האדמו"ר הראשון משטפנשט

המשמעות היא, עלייה במספר המבקרים בקבר האדמו"ר הראשון משטפנשט והפיכת בית 'הכנסת אורחים שטפנשט' לנקודת מעבר מרכזית עוד יותר

המטוס ממריא

רומניה. השקת קו טיסה חדש מהארץ לסוצ'אבה ברומניה, מקרב את המטיילים הרבים שביקרו ברומניה, לעיר יאס, מקום קבורתו של האדמו"ר הראשון משטפנשט. המשמעות היא, עלייה במספר המבקרים בקבר האדמו"ר הראשון משטפנשט והפיכת בית 'הכנסת אורחים שטפנשט' לנקודת מעבר מרכזית עוד יותר.

הידיעה על כך הגיעה בעקבות עדכון מטעם חברת הלואו-קוסט ההונגרית וויזאייר שהודיעה היום (ה') כי תשיק ב-9 בינואר קו ישיר מישראל לברצלונה שיכלול ארבע טיסות שבועיות. המחיר: החל מ-249 שקל לכרטיס בכיוון אחד ללא שליחת מזוודה לבטן המטוס. במקביל להשקת הקו לברצלונה תשיק החברה גם קו ישיר של שתי טיסות שבועיות לעיר סוצ'אבה שברומניה. הקו החדש מצטרף לרשת היעדים של וויזאייר ברומניה, ביניהם בוקרשט, יאשי וקלוז' נאפוקה.

רשת היעדים של וויזאייר ברומניה, בוקרשט, יאשי וקלוז' נאפוקה, הגדילו משמעותית את מספר המבקרים בקבר האדמו"ר הראשון משטפנשט בעיר יאסי והפיכת מרכז הכנסת אורחים שטפנשט בעיר לצומת דרכים הומה אנשים, המוצאים במקום מקום נעים לעצור ולהתרענן עם אוכל כשר.

ובנתיים, מדווחים ברשות שדות התעופה כי עדיין לא יכולים להעריך במספרים מדויקים כמה נוסעים יחלפו בנמל התעופה בחודש הקרוב, האחרון של 2022, אולם על ההערכות הצפי הוא שהכמות לא תעלה באופן משמעותי ותישאר סביב 60 אלף נוסעים ביום, כמחציתם בטיסות בינלאומיות שייצאו מהארץ.