רץ ברשת: מבקרים ברומניה מתעדים את הדלקת נרות חנוכה בחצר מרכז שטפנשט ביאס

בימים אלה, ימי החנוכה, המבקרים הרבים מתעדים את הרגעים במרכז 'הכנסת אורחים' שטפנשט כנקודות ראויות לציון הן ברמת השירות, האוכל וההגשה, סביב השעון, בכל שעות היום והופכים את רגעי הדלקת נרות החנוכה לתיעוד שחורך את הרשת

רומניה. העיר יאס עולה על הכותרות בקרב מספר גדל והולך של מבקרים מהארץ, הבאים לפקוד את המקום ומוצאים במרכז 'הכנסת אורחים' שטפנשט מוקד משיכה חשוב, לאוכל כשר, התארגנות והתרעננות.

בימים אלה, ימי החנוכה, המבקרים הרבים מתעדים את הרגעים במרכז 'הכנסת אורחים' שטפנשט כנקודות ראויות לציון הן ברמת השירות, האוכל וההגשה, סביב השעון, בכל שעות היום.

רגע בלתי נשכח עבור המבקרים ביאס שברומניה, הוא הרגע בו המבקרים הרבים מגלים כי מתקיים טקס הדלקת נרות חנוכה בחצר שטפנשט בעיר והופכים זאת לתיעוד ויראלי שמתחיל לרוץ ברשת.

התמונה המצורפת, היא אחת מהתיעודים הרבים שהתפזרו ברשתות והפכו להיות סמל של ביקור בעיר יאס והשתתפות ברגעי הדלקת נרות החנוכה בחצר במקום.

היה זה מעמד מרגש, בו השתתפו רבים מהמבקרים ושמעו דברי חיזוק ברוח היום, דברי הלל והודיה על כל הניסים שנעשו לאבותינו בימים ההם בזמן הזה, יחד עם העלאת זכרונם הטהור של הצדיקים משטפנשט שהרבו במעשי ניסים לפרסם שם השי"ת בעולם.

רץ ברשת. מבקרים ברומניה בבית הכנסת אורחים שטפנשט מתעדים את הדלקת הנרות בחצר