נשבה ארון האלקים: חכם שמעון בעדני זצ"ל האיש שתמך יותר מכל בישיבת המקובלים שטפנשט בעיר גבעתיים

מוסדות שטפנשט באבל יחיד על פטירתו, בעקבות ההערכה הרבה שרחש בכל הזדמנות ואף נהג להשתתף, גם בשיא שנותיו, כדי להשתתף בהילולא קדישא של הצדיק משטפנשט ולמסור שיעור תורה בהיכל הישיבה על קברו

מוסדות שטפנשט מתאבלים מרה על כי הורם הנזר והוסרה עטרת בני עדות המזרח, בפטירת שר צבא ה', נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון הצדיק, חכם שמעון בעדני זצ"ל.

גדלותו העצומה בתורה וביראה, היתה נדירה ביותר וזכה להרביץ תורה ולהעמיד תלמידים רבים במשך שנות חייו הארוכים שהיו כולם חטיבה של אחת של תורה ויראה בצורה שהפליאה כל רואיו.

מוסדות שטפנשט באבל יחיד על פטירתו, זאת בעקבות ההערכה הרבה שרחש אליהם בכל הזדמנות ואף היה עולה בכבודו ובעצמו, גם בשיא שנותיו, כדי להשתתף בהילולא קדישא של הצדיק משטפנשט ולמסור שיעור תורה בהיכל הישיבה על קברו, ישיבת המקובלים, המתקיימת בסמוך לציון בעיר גבעתיים.

ישיבת המקובלים בעיר גבעתיים, הפועלת בסמוך לציון הצדיק משטפנשט, זכתה לתמיכה רבה מצידו של חכם שמעון בעדני זצ"ל שהעריך במיוחד את העובדה על הקמת מקום תורה לאברכים ולמתחזקים ולימוד זוהר בישיבת המקובלים שטפנשט בעיר גבעתיים.

בהזדמנויות שונות האציל חכם שמעון בעדני זצ"ל מברכות קדשו על ילדי שטפנשט ועל פעילות מוסדות שטפנשט בארץ וברומניה, בהם ראה המשכה לדרכו של הצדיק משטפנשט עד ימינו.

ת.נ.צ.ב.ה.

הגר"ש בעדני בביקורו ההיסטורי בישיבת המקובלים שטפנשט גבעתיים, בסמוך לציונו של הצדיק משטפנשט. ארכיון שטפנשט
נשיא מועצת חכמי התורה הרב שמעון בעדני זצ"ל עולה לקבר הצדיק משטפנשט בגבעתיים. ארכיון שטפנשט
נשיא מועצת חכמי התורה הרב שמעון בעדני זצ"ל מעתיר בתפילה בוקעת רקיעים על קבר הצדיק משטפנשט בגבעתיים. ארכיון שטפנשט
נשיא מועצת חכמי התורה הרב שמעון בעדני זצ"ל מברך את ילדי שטפנשט. ארכיון שטפנשט
נשיא מועצת חכמי התורה הרב שמעון בעדני זצ"ל מברך את הרה"ג אברהם יעקב סלמון ואת מוסדות שטפנשט. ארכיון שטפנשט
נשיא מועצת חכמי התורה הרב שמעון בעדני זצ"ל בכתיבת אות לספר התורה של מוסדות שטפנשט. ארכיון שטפנשט