אלעד: ילדי שטפנשט בתפילה משותפת עם הצוות הרוחני של המוסדות

ילדי שטפנשט לתפילה משותפת עם הצוות הרוחני של המוסדות בראשות הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א רב דקהל שטפנשט, שהגיע במיוחד מבני ברק, להשתתף בתפילה המיוחדת שהתקיימה במוסדות במניין רב משתתפים

אלעד. אחרי הכנות רבות, זכו ילדי שטפנשט לתפילה משותפת עם הצוות הרוחני של המוסדות בראשות הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א רב דקהל שטפנשט, שהגיע במיוחד מבני ברק, להשתתף בתפילה המיוחדת שהתקיימה במוסדות במניין רב משתתפים כדי להדריך את התלמידים אודות סודה של העבודה שבלב, עליה אמרו חז"ל כי זוהי תפילה, בה התלמידים רוכשים קניין לכל ימיהם.

במעמד התפילה השתתף גם המנהל הרוחני של המוסדות, הרב מנחם וייס שליט"א שנשא דברים הנכנסים אל לב התלמידים את הדרך הנכונה בעבודת התפילה, מתוך כוונה אמיתית והשתפכות הנפש, אמירת מילה במילה כמונה מעות ובשמחה.

בסיומה של התפילה נשא הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א דברים נרגשים בכוחה של תפילה, העלה מאוצרות הצדיק משטפנשט בהשפעתה וריתק את התלמידים שעה ארוכה בעת שסיפר עובדות מרטיטות מגדולת הצדיקים בעבודת התפילה והשפעתה בשמים.

מעמד התפילה המיוחד, ייזכר לתמיד בקרב ילדי שטפנשט שזכו לרגעים מרוממים בכוחה של תפילה, אותם רכשו כעת לכל שאר ימיהם בכך שלמדו את הדרך הנכונה בעבודת ה', בכוחה ילכו מחיל אל חיל ובוודאי ילוו אותם בכל תפילותיהם, שיתקבלו לרצון בפני אדון כל, אמן.

ילדי שטפנשט בתפילת שחרית ביחד עם הרב סלמון
ילדי שטפנשט בתפילת שחרית ביחד עם הרב סלמון
ילדי שטפנשט בתפילת שחרית ביחד עם הרב סלמון