לישועה עוד השנה: הקמיע הקדוש 'סוד החיים' של הצדיק משטפנשט!

מארז של 4 הסגולות והקמיעות הללו, עומד מאחורי ים הניסים והישועות של האלפים, שזכו לראות ישועה על קבר הצדיק משטפנשט. גם אתם רוצים ישועה? זו ההזדמנות שלכם!

מה שקורה בשטפנשט הוא לא פחות מנס – כך מספרים אלפי הנושעים שסבלו ממצוקות שונות, החל מבעיות בריאות, קשיי פרנסה, בעיות משפטיות, חסימה בזיווגים וכלה קשיי פוריות, בעיות שלום בית ונחת מהילדים.

כולם, רבבות ואלפים, מכל גווני הקשת הישראלית, זכו להיות שם ולראות ישועה מעל לדרך הטבע.

והכל בזכות 'קמיע סוד החיים' של הצדיק משטפנשט, הקבור בגבעתיים ובשבוע הקרוב תתקיים הילולת הישועות על קברו. זו ההזדמנות שלכם, לישועה מעל לדרך הטבע!

הצדיק משטפנשט, שהיה בחייו דמות לאומית ליהודי רומניה, השפיע ישועות למעלה מדרך הטבע על פי סגולות וקמיעות מופלאות, שהשפיע לעולם.

בכוח האמונה של עם ישראל, הוא הקים מוסדות "בתי תורה, בתי תפילה ובתי חסד", עליהם הבטיח בצוואתו, כי מי שיהיה שותף לקיומם אחרי פטירתו ויתפלל לבורא עולם, יזכה לישועות!

מסתבר שגם היום, למרות שחלפו מפטירתו 90 שנה, הסגולות והקמיעות שלו עדיין פועלות, לכל המתפללים לבורא עולם לישועה ושומרים על שותפות במוסדות הצדיק משטפנשט.

בימינו, מוסדות שטפנשט הצליחו לשחזר 4 סגולות וקמיעות, מתוך האוצר הגדול, במיוחד למען הישועה שלכם.

את 4 הסגולות והקמיעות, ניתן להשיג ביום ההילולא של הצדיק משטפנשט, היום המסוגל לישועה בשמיים, והוא כולל מארז לכל בית יהודי:

  1. קמיע הקלף 'סוד החיים'.
  2. ספר הסגולה 'רזיאל המלאך'.
  3. אבני סגולה ומרפא.
  4. אות ה' הידועה כסגולה לשפע עליון.

מארז של 4 הסגולות והקמיעות הללו, עומד מאחורי ים הניסים והישועות של האלפים, שזכו לראות ישועה על קבר הצדיק משטפנשט. גם אתם רוצים ישועה? זו ההזדמנות שלכם!

באמצעות רכישת מארז הסגולות והקמיעות, אתם הופכים להיות שותפים בהקמת המוסדות על שם הצדיק משטפנשט, שהבטיח בצוואתו, כי על ידי השמירה על המשכיות בתי מוסדות התורה, התפילה והחסד, ישפיע משמיים שפע עד בלי די!

עשרות אלפי אנשים שזכו להיפקד בישועה, מעידים: הצוואה של הצדיק משטפנשט, ממשיכה להתקיים גם 90 שנה אחרי פטירתו!

נסו את זה עכשיו, לא תתאכזבו!