לא היו ימים טובים לישראל כט"ו באב: הכונו לכנס הגדול

הקץ לרווקוּת: כנס הישועות בזכות הצדיק משטפנשט | התיקון המופלא ייערך על ידי המקובל האדמו"ר רבי יחיאל אבוחצירא שליט"א | הרצאות מאלפות בנושא הרווקוּת וזיווגים | הכניסה חופשית

על רקע גלי הישועות מבית שטנפשט, מגיע הכנס הבא, 'הקץ לרווקוּת', ברוח דברי חז"ל הקדושים: "לא היו ימים טובים לישראל כחמשה עשר באב", כאשר הותרו שבטי ישראל לבוא בקשרי נישואין זה עם זה.
הכנס הייחודי, אשר מתקיים פעם אחת בשנה בלבד, לגברים ולנשים, מושך אליו את כל מי הזקוקים לישועה בזיווג והתחלה חדשה בשלום בית ופתיחת המזלות לטובה ולברכה.
את התיקון המרגש, יערוך המקובל האדמו"ר הרב יחיאל אבוחצירא שליט"א, על פי סודות הקבלה.
בנוסף, ישתתפו בכנס: הרה"ג רבי אברהם יעקב סלמון רב דקהל שטפנשט שירצה על הסגולות הנדירות ביום זה; הרב מאיר שוורץ על השמחה המיוחדת של יום זה; הרב מנחם וייס על הפתרון המנצח לסיום הרווקות; והרב מרדכי לוי כיצד להחזיק מעמד עד הישועה.
הכנסים יתקיימו כדלדהלן:
ברמת גן: מוצאי שבת י"ג אב, 5.8.17 בשעה 21:00, בבית הכנסת המרכזי תפארת ישראל (לעולי תימן), רח' ההגנה 34, רמת גן.
ראשון לציון: יום ראשון, ערב ט"ו באב, 6.8.17, בשעה 20:30, בבית הכנסת 'אברהם אבינו', רח' נחמה 17, ראשון לציון.
נתניה: יום שני ט"ו אב 7.8.17 בשעה 20:00, בבית הכנסת המרכזי 'היכל רפאל', רח' ברנר, נתניה.
הכנסים המרכזיים יתקיימו בקבר הצדיק משטפנשט זכר צדיק לברכה, הקבור בבית העלמין 'נחלת יצחק', גבעתיים, ביום ראשון, 6.8.17, בשעה 21:00 בערב וביום שני, 7.8.17, בשעה 17:00 ובשעה 19:00 בערב.
במקום תתקיים הגרלה בין המשתתפים, בנוסף יחולק שי מיוחד לכל משתתף. את המעמד תנעים תזמורת השמחה של רונן אלבר (זמר הפאבים לשעבר).
לרגל הביקוש הרב, הכניסה לא תהיה כרוכה בתשלום והכניסה תהיה חופשית לכל אחד ואחת.
לפרטים והרשמה: מוקד שטפנשט 03-579-03-03 או בקישור: http://i4u.me/uaWX9
זו ההזדמנות שלכם, בזכות הצדיק משטפנשט, לשים קץ לרווקוּת!