אולפני 'שמע ישראל' הולכים ומוקמים בימים אלה: השדרן מנחם טוקר בביקור התרשמות

מיזם הקירוב של מוסדות שטפנשט - ערוץ 'שמע ישראל' קורם עור וגידים בימים אלה • בניית האולפנים בעיצומה לקראת ההילולא קדישא ה-87 של הצדיק משטפנשט • שדרנים ועיתונאים מכל קצוות הקשת, מתרשמים ומחזקים

• שבועיים להילולא קדישא של הצדיק משטפנשט!

מנחם טוקר בערוץ שמע ישראל שטפנשט

בעוד בשטפנשט מתכוננים בקדחתניות לקראת ההילולא קדישא ה-87 של הצדיק משטפנשט, מיזם 'שמע ישראל' קורם עוד וגידים, במטרה להעניק לעם ישראל צינור של שפע קודש למען קירוב והפצת יהדות ברוח הישועות והצדיקים של מוסדות שטפנשט.

לאור זאת, החליט מנחם טוקר, השדרן הפופולרי והוותיק ביותר בברנז'ה החרדית, לערוך ביקור היכרות והתרשמות מתהליך הבנייה וההתפתחות בערוץ 'שמע ישראל' ולהעניק מנסיונו רב השנים להתקדמות ההליכים.

מנחם טוקר, שזה לו מסכת ידידות רבת שנים עם הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א רב קהילת שטפנשט, הביע התלהבות מההתפתחויות והבטיח לקחת חלק כדי לקדם ולייעל את המיזם, לטובת זיכוי עם ישראל בארץ ובעולם.

הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א סיפר:

"המגע הבלתי אמצעי של שטפנשט עם הציבור המסורתי והמאמין, נותן לנו את האינדיקציה לגבי הצרכים והרצונות שלו בכל הקשור למדיה ותוכן משודר. התמהיל של שטפנשט, עם המסר המנצח של תקווה, ישועה ואמונה בצדיקים תוך קירבה לבורא עולם, מוכיח את עצמו שוב ושוב ובקרוב יתפשט על גבי המירקע בבתי עם ישראל, מדימונה ועד קרית שמונה ועד בכלל, בעזרת השם"!