ההילולא ה-87 של הצדיק משטפנשט: היערכות נרחבת מול הרשויות והמשטרה

מפגש הפקת לקחים והיערכות לקראת ההילולא הגדולה ה-87 של הצדיק משטפנשט בגבעתיים • הרה"ג אברהם יעקב סלמון שליט"א רב קהילת שטפנשט ונציגי מינהלת ההילולא במפגש עם משטרת גבעתיים, בהיערכות על פי תקנות הבריאות מצב חירום קורונה

בכל רחבי הארץ ובעולם היהודי מתכוננים בהתרגשות לקראת ההילולא קדישא ה-87 של הצדיק משטפנשט, זכותו תגן עלינו, פועל הישועות הגדול, הרה"ק רבי אברהם מתתיהו פרידמן בן האדמו"ר הראשון משטפנשט, הרה"ק רבי מנחם נחום פרידמן, זכותו תגן עלינו.

כמדי שנה בשנה, כחלק מההיערכות לקראת ההילולא, נפגשה מינהלת ההילולא עם נציגי משטרת גבעתיים. לצד הפקת לקחים משנים קודמות, עומדת על הפרק היערכות מיוחדת על פי תקנות הבריאות מצב חירום קורונה, כדי לשמור על שלומם ובריאותם של רבבות הפוקדים את קבר הצדיק משטפנשט בשבוע ההילולא.

השנה, יחכה לכל רבבות העולים לקבר הצדיק משטפנשט בגבעתיים, מערך לוגיסטי רחב היקף, אשר יאפשר לכל אחד לגשת אל הקבר בתפילה אישית, לצד אוהלי מזון ושתיה, כיד המלך.

נציגי מינהלת ההילולא אומרים:

"המטרה שלנו לתת מעטפת מלאה לכל צרכי המתפללים, שיזכו לחוויה רוחנית מלאה, רצופה בהנאה וסיפוק, ישועה ותקווה, ללא תקלות או מכשולים בדרך. לכך אנו נערכים מבעוד ומתפללים כי הצדיק משטפנשט יעמוד לצידנו".

השנה צפויים לפקוד את המקום, רבנים ואישי ציבור, לצד דמויות בולטות בציבוריות הישראלית המסורתית, כדי להתחזק באמונה ובתפילה לישועה בכל העניינים.

גם אתם מוזמנים השנה לקחת חלק בחוויה המרגשת בהילולא ולזכות בכל הישועות! אל תחמיצו את ההזדמנות!

היערכות להילולא ה-87 בשטפנשט